Gezocht: Een gedreven marketeer die wil oogsten met miljoenenbereik van mediabedrijf

b2b-marketeer bij mediabedrijf BDUmedia
Sonja Voois (in het roze) tijdens de BDU Kennisquiz, een van de activiteiten van dit mediabedrijf. (Foto: Melvin Taribuka)
  • Home
  • Artikel
  • Gezocht: Een gedreven marketeer die wil oogsten met miljoenenbereik van mediabedrijf

Toe aan een nieuwe uitdaging? BDUmedia in Barneveld zoekt een gedreven b2b-marketeer (32-40 uur). Een enthousiaste professional die met ijzersterke campagnes leads genereert voor de salesorganisatie.

BDUmedia, landelijk specialist in plaatselijk nieuws, is bekend van tientallen lokale nieuwswebsites en kranten. Voorbeelden zijn BarneveldseKrant.nl, EdeStad.nl en De Rijnpost.nl. Bedrijven profiteren van het miljoenenbereik door met hulp van BDUmedia lokaal nieuwe medewerkers te vinden, de naamsbekendheid te vergroten of meer klanten naar de zaak te trekken.

Belangrijke rol binnen mediabedrijf

Als b2b-marketeer (met enkele jaren werkervaring) speel je een belangrijke rol binnen de crossmediale uitgeverij, die volop in beweging is. ,,Samen met een andere marketeer zet je impactvolle online- en offlinecampagnes neer, met als hoofddoel leadgeneratie voor onze salesorganisatie. Je maakt en bewaakt samen de marketingplanning en je schakelt veel met salescollega’s om de activiteiten van sales en marketing goed op elkaar af te stemmen”, vertelt Sonja Voois, die de afdeling campagnemanagement aanstuurt. ,,Je krijgt alle vrijheid om creatieve ideeën neer te leggen en uit te werken die ons bedrijf een stap verder brengen.”

‘Hier komt alles samen’

Als nieuwe ster van BDUmedia maak je deel uit van de afdeling campagnemanagement. Jouw naaste collega’s zijn twee contentspecialisten, twee onlinecampagnemanagers, een videospecialist en een marketeer. Sonja: ,,Hier komt eigenlijk alles samen: online en offline, traditionele en niet-traditionele producten, planning, coördinatie en uitvoering van de b2b-marketingwerkzaamheden. En alle collega’s weten je te vinden, zowel van de redactie als van sales. Dat maakt deze functie zo leuk: je bent betrokken bij veel projecten, je schakelt van het een naar het ander en je staat echt midden in de organisatie.”

Aan de slag bij BDUmedia: Lees hier alle vacatures

BDUmedia is een werkgever, die goed voor zijn medewerkers zorgt. Naast een marktconform salaris en goede pensioenregeling krijg je de vrijheid om thuis te werken en alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Sonja: ,,En de sfeer bij BDUmedia is top! Er zijn iedere maand leuke activiteiten.” 

Kennismaken en de sfeer proeven bij BDUmedia? Of wil je meer informatie? Neem contact op met Sonja Voois via 06 46478054. De volledige vacatureomschrijving voor b2b-marketeer vind je onder onderstaande button.

Bekijk ook

Gezocht: Een gedreven marketeer die wil oogsten met miljoenenbereik van mediabedrijf

b2b-marketeer bij mediabedrijf BDUmedia
Sonja Voois (in het roze) tijdens de BDU Kennisquiz, een van de activiteiten van dit mediabedrijf. (Foto: Melvin Taribuka)
  • Home
  • Artikel
  • Gezocht: Een gedreven marketeer die wil oogsten met miljoenenbereik van mediabedrijf

Toe aan een nieuwe uitdaging? BDUmedia in Barneveld zoekt een gedreven b2b-marketeer (32-40 uur). Een enthousiaste professional die met ijzersterke campagnes leads genereert voor de salesorganisatie.

BDUmedia, landelijk specialist in plaatselijk nieuws, is bekend van tientallen lokale nieuwswebsites en kranten. Voorbeelden zijn BarneveldseKrant.nl, EdeStad.nl en De Rijnpost.nl. Bedrijven profiteren van het miljoenenbereik door met hulp van BDUmedia lokaal nieuwe medewerkers te vinden, de naamsbekendheid te vergroten of meer klanten naar de zaak te trekken.

Belangrijke rol binnen mediabedrijf

Als b2b-marketeer (met enkele jaren werkervaring) speel je een belangrijke rol binnen de crossmediale uitgeverij, die volop in beweging is. ,,Samen met een andere marketeer zet je impactvolle online- en offlinecampagnes neer, met als hoofddoel leadgeneratie voor onze salesorganisatie. Je maakt en bewaakt samen de marketingplanning en je schakelt veel met salescollega’s om de activiteiten van sales en marketing goed op elkaar af te stemmen”, vertelt Sonja Voois, die de afdeling campagnemanagement aanstuurt. ,,Je krijgt alle vrijheid om creatieve ideeën neer te leggen en uit te werken die ons bedrijf een stap verder brengen.”

‘Hier komt alles samen’

Als nieuwe ster van BDUmedia maak je deel uit van de afdeling campagnemanagement. Jouw naaste collega’s zijn twee contentspecialisten, twee onlinecampagnemanagers, een videospecialist en een marketeer. Sonja: ,,Hier komt eigenlijk alles samen: online en offline, traditionele en niet-traditionele producten, planning, coördinatie en uitvoering van de b2b-marketingwerkzaamheden. En alle collega’s weten je te vinden, zowel van de redactie als van sales. Dat maakt deze functie zo leuk: je bent betrokken bij veel projecten, je schakelt van het een naar het ander en je staat echt midden in de organisatie.”

Aan de slag bij BDUmedia: Lees hier alle vacatures

BDUmedia is een werkgever, die goed voor zijn medewerkers zorgt. Naast een marktconform salaris en goede pensioenregeling krijg je de vrijheid om thuis te werken en alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Sonja: ,,En de sfeer bij BDUmedia is top! Er zijn iedere maand leuke activiteiten.” 

Kennismaken en de sfeer proeven bij BDUmedia? Of wil je meer informatie? Neem contact op met Sonja Voois via 06 46478054. De volledige vacatureomschrijving voor b2b-marketeer vind je onder onderstaande button.