BDU Media zoekt een nieuw sales talent

'Altijd weer gaaf als er na hard werken een vacaturekrant boordevol verhalen op de mat ligt waar we allemaal trots op zijn.' (Pauw Media)

Gaat jouw hart sneller kloppen van sales? Ben jij dat ‘commerciële dier’ die het leuk vindt met bedrijven in contact te zijn, ondernemers te laten bewegen? Spreekt jou die dynamiek aan? Dan is BDU Media op zoek naar jou. Een ‘sales talent’ die de krantenmerken in de regio Amersfoort; Stad Nijkerk, Leusder Krant en de Stad Amersfoort, met enthousiasme vertegenwoordigt.

Deze functie is een mooie kans om je commercieel te ontwikkelen. Je bent dagelijks in gesprek met (lokale) ondernemers. Dat maakt je rol dynamisch en afwisselend. Bovendien krijg je de vrijheid om je functie een eigen ’touch’ te geven. Je geeft ondernemers de mogelijkheid om zichtbaar en vindbaar te worden bij hun doelgroep. Dat kan via specials als bijvoorbeeld BaanDichtbij, andere printspecials, maar ook door middel van video, online, of social media. Om de zoveel weken brengt BDU Media een vacaturekrant (BaanDichtbij) uit. Hierin krijgen bedrijven de mogelijkheid hun openstaande vacatures onder de aandacht te brengen. Via een mooi verhaal of advertentie. En daar speel jij een centrale rol in.

AFWISSELEND Linde Meijerink is ‘ervaringsdeskundige’ (26) op deze post. Vanwege een carrierèswitch gaat zij BDU Media verlaten, maar kijkt met een meer dan goed gevoel terug op haar jaren als media-adviseur.

INKIJKJE Linde: ,,Het werk is erg afwisselend. Je start samen met je collega’s de dag. Met een bakje koffie of thee lees je je e-mails, socials, en gaat verder aan de slag. Het is niet alleen maar bureauwerk, hoor. Je krijgt ook de mogelijkheid bedrijven zelf te bezoeken. Erg leuk, want daardoor krijg je een mooi inkijkje in het bedrijfsleven en begrijp je beter wat de ondernemer doet en zoekt.”

WARM BAD Linde heeft haar team als een warm bad ervaren: ,,Natuurlijk doe je het werk niet helemaal alleen. Je hebt contacten met tekstschrijvers, collega’s van de backoffice en bijvoorbeeld de drukkerij. Iedereen speelt een rol in de realisatie van de special en krant. Daarnaast is er ‘tussen de bedrijven door’ ook tijd voor ontspanning. Maar het is altijd weer gaaf als er na hard werken een vacaturekrant boordevol verhalen op de mat ligt waar we allemaal trots op zijn.

Ben je enthousiast of wil je eerst langskomen om een kijkje te nemen bij BDU Media? Dat kan. De koffie staat klaar. Neem gerust contact op met Jeroen Janssens, adjunct commercieel manager (tel. 06-22445620). Of solliciteer direct door je motivatie en cv te sturen naar werken@bdu.nl, t.a.v. Jeroen.

Bekijk ook

BDU Media zoekt een nieuw sales talent

'Altijd weer gaaf als er na hard werken een vacaturekrant boordevol verhalen op de mat ligt waar we allemaal trots op zijn.' (Pauw Media)

Gaat jouw hart sneller kloppen van sales? Ben jij dat ‘commerciële dier’ die het leuk vindt met bedrijven in contact te zijn, ondernemers te laten bewegen? Spreekt jou die dynamiek aan? Dan is BDU Media op zoek naar jou. Een ‘sales talent’ die de krantenmerken in de regio Amersfoort; Stad Nijkerk, Leusder Krant en de Stad Amersfoort, met enthousiasme vertegenwoordigt.

Deze functie is een mooie kans om je commercieel te ontwikkelen. Je bent dagelijks in gesprek met (lokale) ondernemers. Dat maakt je rol dynamisch en afwisselend. Bovendien krijg je de vrijheid om je functie een eigen ’touch’ te geven. Je geeft ondernemers de mogelijkheid om zichtbaar en vindbaar te worden bij hun doelgroep. Dat kan via specials als bijvoorbeeld BaanDichtbij, andere printspecials, maar ook door middel van video, online, of social media. Om de zoveel weken brengt BDU Media een vacaturekrant (BaanDichtbij) uit. Hierin krijgen bedrijven de mogelijkheid hun openstaande vacatures onder de aandacht te brengen. Via een mooi verhaal of advertentie. En daar speel jij een centrale rol in.

AFWISSELEND Linde Meijerink is ‘ervaringsdeskundige’ (26) op deze post. Vanwege een carrierèswitch gaat zij BDU Media verlaten, maar kijkt met een meer dan goed gevoel terug op haar jaren als media-adviseur.

INKIJKJE Linde: ,,Het werk is erg afwisselend. Je start samen met je collega’s de dag. Met een bakje koffie of thee lees je je e-mails, socials, en gaat verder aan de slag. Het is niet alleen maar bureauwerk, hoor. Je krijgt ook de mogelijkheid bedrijven zelf te bezoeken. Erg leuk, want daardoor krijg je een mooi inkijkje in het bedrijfsleven en begrijp je beter wat de ondernemer doet en zoekt.”

WARM BAD Linde heeft haar team als een warm bad ervaren: ,,Natuurlijk doe je het werk niet helemaal alleen. Je hebt contacten met tekstschrijvers, collega’s van de backoffice en bijvoorbeeld de drukkerij. Iedereen speelt een rol in de realisatie van de special en krant. Daarnaast is er ‘tussen de bedrijven door’ ook tijd voor ontspanning. Maar het is altijd weer gaaf als er na hard werken een vacaturekrant boordevol verhalen op de mat ligt waar we allemaal trots op zijn.

Ben je enthousiast of wil je eerst langskomen om een kijkje te nemen bij BDU Media? Dat kan. De koffie staat klaar. Neem gerust contact op met Jeroen Janssens, adjunct commercieel manager (tel. 06-22445620). Of solliciteer direct door je motivatie en cv te sturen naar werken@bdu.nl, t.a.v. Jeroen.