Een zonnige kantoorruimte met zacht geroezemoes van je bellende collega’s. Dat is nu nog de werkplek van de medewerkers van GOLDNER bv. Het uitzicht is veelbelovend: aan de overkant wordt hard gewerkt aan het nieuwe onderkomen. Dat is straks precies op maat en helemaal eigentijds. GOLDNER verzorgt de klantenservice- en verkoopactiviteiten voor de hele Benelux voor de toonaangevende bedrijven Peter Hahn, Madeleine Fashion, atelier GOLDNER en Loberon. Er is plaats voor nieuwe collega’s.
,,Samen met jou gaat onze service verder”, is ons motto, vertellen vestigingsdirecteur Sander van Rooijen en Henrieke Schut, medewerker training en coaching, over het werken bij GOLDNER. Het is een internationaal bedrijf dat werkt voor gerenommeerde Duitse bedrijven die hun producten niet in fysieke winkels verkopen, maar via internet en met behulp van gedrukte catalogi. Degelijke, betrouwbare en sterke merken met een trouwe klantenkring. Als de nieuwe catalogus op de mat valt is dat voor de klanten een feestje.
,,Wij zijn een servicekantoor”, vertelt Schut, ,,wij zorgen voor service en fulfillment. Klanten kunnen telefonisch bij ons terecht voor vragen en we helpen ze met hun aankoop.” Daar wil GOLDNER graag nieuwe collega’s voor hebben, want er is veel werk aan de winkel. Zelf heeft Schut ooit op de winkelvloer gestaan maar werken bij GOLDNER vindt ze ,,het beste van twee werelden. Je gaat mee in de ontwikkeling, het kopen op internet, een groeiende markt, maar het contact met de mensen blijft en je bent nog steeds met mode bezig.” Want de inbound customer service medewerkers waar GOLDNER naar zoekt verlenen service en geven voorlichting. ,,Wij kennen onze producten en geven onze klanten graag ruime voorlichting over bijvoorbeeld de pasvorm en maatvoering van onze producten.” Die kennis hoef je niet van huis mee te nemen: ,,Wij geven de training en opleiding die je nodig hebt. Wel willen we dat je het hart op de goede plek hebt voor klanten, en dat je kunt werken met de computer.”
Soms gaat er achter een eenvoudige vraag veel schuil. De uitdaging is er voor te zorgen dat de klant het gesprek altijd tevreden afsluit. ,,Bij bijna alle telefoontjes lukt dat ook.”
GOLDNER vindt het fijn als de medewerkers regelmatig op kantoor werken, want het is goed om contact te houden met collega’s en de merken waar ze voor werken. Maar er is ook veel ruimte om thuis te werken, op flexibele tijden, zodat het werk goed te combineren is met andere activiteiten, zoals studie of gezin. Op zaterdag werken behoort ook tot mogelijkheden. Er zijn ook mooie kansen om door te groeien. Naar een functie van backofficemedewerker bijvoorbeeld, waar je ingewikkelder vragen afhandelt.
SOLLICITEREN? Kijk op goldner-fashion.com en ga naar ‘werken bij’, mail naar personeelszaken@goldner-fashion.com of bel 030 – 659 25 62