Projectondersteuner realisatie

Gemeente Barneveld
Solliciteer Direct Reactietermijn eindigt over 16d 7h 47min

Over deze vacature

Dankzij jouw ondersteuning kunnen onze projectleiders zich volledig richten op hun kerntaken.

mbo | 28 tot 36 uur | € 3.052,- tot € 4.297,- | vast | leefomgeving

Over de vacature

Ben jij een gedreven en enthousiaste organisator met een passie voor projectondersteuning? In deze dynamische rol ondersteun je onze projectleiders bij diverse uitdagende projecten. Van planning en control, participatie en communicatie tot vergunningen aanvragen, jij bent de drijvende kracht achter onze succesvolle projecten!

Wat ga je doen?

Als projectondersteuner realisatie ben je de verbindende factor binnen het projectteam en tussen het projectteam, bedrijven en betrokkenen. Je taken omvatten:

  • Je levert een bijdrage aan de ondersteuning en organisatie van het projectteam en bij aanbesteding voor diensten, werken en leveringen.
  • Je vraagt offertes aan.
  • Je verzorgt alle administratieve zaken van een projectorganisatie, inclusief planning en financiën. Je maakt planningen, overzichten van de uitputting van het projectbudget en codeert facturen.
  • Je zorgt samen met de projectleider voor een goed verloop van het participatieproces. Je maakt uitnodigen, regelt voorlichtingslocaties en zorgt voor de verslaglegging van het participatietraject.
  • Je stimuleert het nakomen van gemaakte afspraken.
  • Je beheerst dossiers, organiseert afspraken en verzorgt de verslaglegging bij interne en externe overleggen.

Wij vragen

  • Afgeronde mbo+ opleiding, bij voorkeur met een financiële of communicatie achtergrond.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, met ervaring in het maken en beheren van planningen en het begeleiden van (civieltechnische) projecten.
  • Je bent digitaal vaardig, maakt systemen snel eigen en MS Office kent voor jou geen geheimen.
  • Je hebt oog voor detail en kunt nauwkeurig werken, vooral bij administratieve taken en het beheren van projectdocumentatie.
  • Je bent proactief, besluitvaardig en kunt zelfstandig werken, maar bent ook samenwerkingsgericht.
  • Daarnaast heb je ervaring met het organiseren van bijeenkomsten en het verzorgen van verslaglegging.

Ons aanbod

  • Een flexibele werkweek van 28 tot 36 uur met een uitstekende thuiswerkregeling en -faciliteiten.
  • Het salaris is indicatief gewaardeerd in schaal 8 tussen de € 3.052,- en € 4.297,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Deze wordt afgestemd op je opleiding en ervaring.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% bruto per maand. Het IKB is divers in te zetten (bijvoorbeeld voor kopen extra verlof of studie) of uitbetalen om je een 13e maand uit te keren.
  • Overeenkomst voor bepaalde tijd van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Voldoende mogelijkheden om te werken aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Meer weten over arbeidsvoorwaarden? Lees onze arbeidsvoorwaarden.

Kopje koffie of thee?
Je bent welkom om eerst informeel (digitaal) kennis te maken met je eventuele toekomstige collega. Neem contact op met Liset voor het inplannen van een koffie/thee afspraak.

Wil je meer weten?

Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Cornelieke Peels, teamleider realisatie via 06-10966736. Voor vragen over de werving kun je contact opnemen met Liset Koop – Matser, adviseur werving en selectie via 06-54370718

Word jij hier blij van?

Graag ontvangen wij uiterlijk 1 december 2024 je motivatie en cv via werkenbij.barneveld. De eerste gesprekken vinden plaats op maandag 9 december 2024. De tweede gespreksronde staat gepland op maandag 16 december 2024.

Over het bedrijf

Solliciteer Direct Reactietermijn eindigt over 16d 7h 47min

Contact

Gemeente Barneveld
  • Barneveld, Raadhuisplein 2, Barneveld, Nederland, 3771 ER Bekijk op kaart

Meer banen van Gemeente Barneveld

... Bekijk alle vacatures