Ga jij onze nieuwe collega worden?
Hensbergen Serviezen – Wij zijn al generaties lang een vertrouwd adres voor luxe kookartikelen, kwalitatief hoogstaande bestekseries en alles wat nodig is voor een mooi gedekte tafel.
Voor ons bedrijf zijn wij ter uitbreiding van ons team op zoek naar een
(1-2 dagen per week)
Functie-inhoud:
* Adviseren van klanten bij de aankoop van onze artikelen
* Diverse bijbehorende administratieve handelingen
* Schoonhouden en verzorgen van de showroom, diverse werkzaamheden m.b.t. het verwerken van bestellingen
* Diverse algemene taken
Wij zoeken:
* Flexibiliteit en collegialiteit, affiniteit met onze branche
* Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
* Bereidheid om op de zaterdag te werken (om de zaterdag volgens een rooster)
* Enige verkoopervaring is een pré
Wij bieden:
* Een afwisselende baan in een gezellig en gedreven team met een informele werksfeer.
Belangstelling?
Stuur je sollicitatiebrief met CV en pasfoto binnen 14 dagen naar: Hensbergen Serviezen, t.a.v. personeelszaken, Parallelweg 4b, 3364 AL te Sliedrecht of mail naar info@hensbergenserviezen.nl
Marconistraat 33
3771 AM Barneveld
alle rechten voorbehouden © 2022 BDU lokalemedia B.V.