Gemeente Putten zoekt voor de afdeling Dienstverlening een
voor 20 uur per week
(op termijn wordt het aantal uren mogelijk substantieel uitgebreid)
Ben jij een organisatorisch talent? Kan je goed plannen en houd je makkelijk het overzicht? Dan zijn we op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Waar kom je te werken?
De afdeling Dienstverlening heeft een omvang van circa 55 fte en wordt gevormd door vier teams: Serviceportaal, DIV & Control, Bestuur & Management en Basisregistraties.
Het bestuurssecretariaat maakt onderdeel uit van Bestuur & Management. Dit team bestaat uit 15 collega’s en houdt zich bezig met communicatie en advies en ondersteuning voor het bestuur en het management. Op het bestuurssecretariaat zal je met 2 directe collega’s komen te werken.
Wat bieden wij jou?
Wat vragen we?
Wie zijn wij?
Putten is een groen, gastvrij en ondernemend dorp op de Veluwe met bijna 25.000 inwoners. De ruim 200 medewerkers zetten zich in om het beleid van het gemeentebestuur uit te voeren en om op een klantgerichte wijze de inwoners van Putten te informeren en te begeleiden bij verzoeken.
De gemeente Putten heeft als missie “Partners in Putten”. Daarmee geven we aan dat we samenwerking belangrijk vinden: samenwerking met inwoners, instanties, verenigingen, instellingen, bedrijven en andere overheden. Dat vraagt om een actieve houding van ons en een insteek op basis van gelijkwaardigheid. Onze kernwaarden zijn: Gastvrijheid, Moed, Ontvankelijkheid en Plezier.
Ben je enthousiast?
Heb je belangstelling voor deze functie? Reageer dan vóór 9 september 2024 via www.werkenbijblnp.nl.
Neem contact op
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nick Arends telefoonnummer (0341) 230 238.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Marconistraat 33
3771 AM Barneveld
alle rechten voorbehouden © 2022 BDU lokalemedia B.V.